Powered By Blogger

среда, 4. април 2018.

Исидора Поповић 1. место у категорији „Читалићи Креативци 2017. “ Била је то круна упорности, стрпљења, жеље, подршке...Ово је једно подсећање на драге људе, ентузијасте који од деце никад не дижу руке, који теже да од деце извуку најбоље што могу...који знају колику тежину има реч „Хвала“ Како је било у Мачкату? Пети пут по реду, у ОШ „Миливоје Боровић“ у Мачкату а у организацији Министарства просвете републике Србије, Библиотеке „Вук Караџић“ Алексинац, Центра за културу Алексинац и ОШ „Миливоје Боровић“ из Мачката одржана је завршна манифестација Програма развијања вештине читања и разумевања прочитаног и писаног изражавања „Читалићи 2017.“ Програм је обухватио преко пет хиљада учесника а на завршној манифестацији у Мачкату је учествовало 65 школа на 35 штандова са преко 400 учесника.
















четвртак, 29. март 2018.

Друштво библиотекара Србије објавило је у часопису „Школски библиотекар“,број 9, чланак Јасмине Јанић - „Српски језик у медијима као паедагошки и културни проблем“ Сажетак: Сведоци смо, посредством средстава масовних комуникација, свакодневне неправилне употребе – злоупотребе српског језика.Деформисање истог путем непотребних туђица, фраза,неологизaма и варваризма,доводи на моменте до непрепознатљивих облика нашег матерњег језика и његове потпуне деформације,против чега се треба борити свим средствима,ни једног момента не бежећи од новог времена и нових речи које oнo собом носи,али не одступајући од лепоте и бескрајне употребљивости српског језика.Кључне речи: српски језик,медији,култура,непоштовање стандарда Уредник: Маја Радоман Цветићанин Година: 2018. http://skolskibibliotekari.edu.rs/sajt/index.php/aktivnosti/publikacije/casospis-skolski-bibliotekar/144-skolski-bibliotekar-09 http://skolskibibliotekari.edu.rs/sajt/images/dokumenti/Casopis/skolski_bibliotekar_br._9/09._%D0%88%D0%90%D0%A1%D0%9C%D0%98%D0%9D%D0%90_%D0%88%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%8B_%D0%A1%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%98%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BA_%D1%83_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%98%D0%B8%D0%BC%D0%B0.pdf